en helt vanlig torsdag, en vecka senare.

ja, idag är en helt vanlig enkel torsdag..
jag och mamma var och tittade på en lägenhet idag,
och fan så sugen jag blir nu! ska bli så kul att handla allt osv.
lägenheten var ganska fin tycker jag. lätt att möblera, ljus och öppen.
det ända negativa är att den ligger vid salsta. dock INTE bananhusen! haha.
salstagatan 18, ligger den på. och hyran var inte så jättehög. 2200, är den på.
mjo, sugen är jag allt. och den vekar ju rätt najs! vi får se hur det blir. :)

för överigt så händer det inte mycket just nu.
amanda åkte ju som sagt hem igår, och nu känns det rätt tomt.
sitter här ensam i soffan, med träningsvärk och är hungrig.
låter rätt depp, fan. men jag är inte deprimerad. snarare tvärtom.
det finns så mycket som ska hinnas göra här i livet! jag ska börja nu.

image11

Kommentarer
Postat av: lovisa

min kusin har bott där någonstans. Fan det duger ju så länge det inte är de "exlusiva strandhusen" haha ;)

2008-02-28 @ 22:04:39
Postat av: lovisa

min kusin har bott där någonstans. Fan det duger ju så länge det inte är de "exlusiva strandhusen" haha ;)

2008-02-28 @ 22:04:55
Postat av: maddis.

hahahahaha, ja men ellerhur ;)

2008-02-29 @ 15:24:05
Postat av: Lina

Ja nu ska vi leva livet!

2008-02-29 @ 19:30:40
Postat av: Madde

men de finns inte så mkt billigare hyror så :P de brukar väl ligga där ngn stans?

Postat av: maddis.

ja, det stämmer :)

2008-03-03 @ 15:30:00
Postat av: Amanda Kjellström.

kul kul kul :D

2008-03-03 @ 20:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback