a piece of me.

I'm Mrs. 'Lifestyles of the rich and famous'
I'm Mrs. 'Oh my God that Britney's Shameless'
I'm Mrs. 'Extra! Extra! This just in'
I'm Mrs. 'She's too big now she's too thin'


orden i den låten är så fruktansvärt klockrena. haha!
de stämmer så jävla bra. hon har fan fått till det den här gången.

jag var inte i skolan idag heller.
utan jag sov, ända fram till halv tolv.
sen gick jag upp, gjorde en varm macka och la mig i soffan.
och där har jag spenderat den mesta tiden av dagen.
precis som igår. man känner sig så slö. usch!

men runt ett kände jag att jag behövde röra på mig,
och jag bestämde mig för att lite friskluft skulle göra mig gott.
så jag gick en timme, runt bohage.
en riktigt promenad, med gåstavar, gåskor och sportbh.
jag kände mig riktigt hurtig när jag kom där gåendes.
jag var dock lite rädd att jag skulle stöta på kerstin där,
men tack och lov höll hon sig nog inne (eller i skolan) idag.

när jag kom hem fick jag lite björn-gustafsson-abstinens,
så jag var tvungen att kolla lite på honom på youtube. höhö.

fan, nu ropar mamma nerifrån..
jag glömde visst att jag höll på att laga mat, haha!

-------------

så, nu är både jag och datorn nere i köket.
fan vad mycket kvinna jag är! jag kan laga mat och skriva blogg samtidigt.

mamma och jag satt och tittade på olika klipp på youtube förut.
jag vet inte om det beror på att jag är sjuk, så jag har dålig humor för det,
eller om det beror på att jag har vart socialt instängd nån dag nu som gjorde det,
men FAN vad vi skrattade. vi låg och grät ikapp vid datorn. haha! hoho-jaja.

skolan i morgon iaf, för idag mår jag mycket bättre.
jag tror fan att det var nyttigt med lite friskluft.
även om jag vart trött efter en kvart, och fick håll efter en halvtimme. haha!
det tär på krafterna att vara sjuk. haha, klenis jag är ;D

ÅÅH, jag måste berätta!
mamma och pappa sa att de hade en överrasking igår.
vi ska få femman! wohoo, jag är så glad!
(ja, jag vet. man SKA redan ha femman, men har man viasat så har man inte det.)
jag älskar hursomhelst viasat numera, bara för de har fixat så man kan ha.
mamma sa dessutom att vi skulle få den redan idag,
och det vore super eftersom det är gossip girl ikväll! höhö.

nej, nu är maten klar. så här ska ätas! vi ses i morgon, gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback