visst är det väl typiskt,

att jag har varit på jätte mycket skrivar-humör någon dag nu,
JUST när blogg.se strejkar. herregud, jag hade behövt skriva av mig lite.
det är så typiskt också att man ska få torka i huvet när man äntligen kan skriva igen..

idag är det hur som helt massa vår ute.
solen riktigt steker på oss! och härligt som fasen är det.
jag och jonna satte oss ute en stund i skolan och fikade,
men vi var tvugna att flytta in. annars hade vi svettats ihjäl där ute.
herregud. sommar, jatack! :D

mamma och jag ska åka in till nyköping om en stund,
då ska hon tatuera sig. åååh, det kommer bli spännande! :D

allt känns bara såjävla bra idag.
fick goda nyheter igår, om det nu blir som jag vill, vilket det förhöppningsvis blir.
och idag fick jag veta att vi inte har någon spanska i morgon, vilket betyder
INGEN REDOVISNING. aaaah, så skönt! måste dock göra den på torsdag. haha!

nej, nu ska jag gå ner och laga mat. jag håller på att avlida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback