tröttare än någonsin?

ja, såhär trött har jag nog aldrig varit tror jag.
eller jo, på elevrådskongressen då möjligtvis.
men ujujuj, vad jag är trött.

helgen har hur som helst vart riktigt najs!
samlades vid halv tio i lördags vid broby, och så drog träningen igång.
hade två fotbollspass och ett teoripass, sen vart det fri aktivitet på kvällen/natten.
söndagen vart det ett fotbollspass, ett "parti" fotbollsbrännboll och sedan ett friidrottpass.
efter lunchen somnade jag, och sov som ett barn i ca 20 min. sen var det dags för match.
valla var det som kom på besök. haha! vinst med 5-0, vilket kändes oerhört skönt!
det var nog det bästa jag sett stigtomta spela sen jag började där. riktigt bra tjejer!
kul att så många fick göra mål, där även jag inkluderas. höhö!
lisa, emilia, emma och jag elin, var det. men alla andra var ju såklart också bra! haha.

igår bestämde jag mig för att jag skulle gå och lägga mig dirket när jag kom hem,
ungefär vid sju. men jävla trean som visade a 40 year old virgin som jag ville se.
så jag somnade inte förns tolv i alla fall. jag är helt dööööd idag!
ikväll är det prison break med, så jag kan inte gå och lägga mig förns tidigast elva idag heller.
jävla skit! måste de visa massa saker på tv som man vill se hela tiden? ;P

nej, det blir nog ingen skola för mig i morgon. jag känner mig helt hängig!
 och förlåt allihopa, ifall jag har varit otrevlig idag eller så.
men det är inget jag kan göra något åt förns jag kan/får sova uuuuut.

för övrigt så sörjer jag lilla engla som hittades död igår.
ikväll kl 21 ska alla tända ljus i sina fönster för att hedra henne och hennes familj.
för att tala om eklund, den sjuka jävlen som gjorde det..
så hoppas jag att de skär snoppen av honom. misshandla honom, tortera honom.
gör honom ILLA, för fan! han är ju för fan helt sjuk i huvet.
det borde finnas något slagt koncentrationsläger för sånna svin som honom!
det finns fan inga ord som beskriver en så äcklig människa.
han är helt enkelt inte värd att leva, men heller inte värd att dö. han ska FAN lida först!

men för att försöka avsluta med något lite roligare,
så hade jonna och jag jättekul idag påväg upp från gympan;
fader abreham, fader abreham, fyra snoppar hade abreham
och de sög och drack, och de drack och sög,
och så gjorde de såhär,
höger snopp, vänster snopp.. osv.
- jag vet, barnsligt tråkig humor. men, det var faktiskt jävligt kul! ;D sånna är vi!

Kommentarer
Postat av: Jonna

FADER SNOPPEHAM KANSKE? :)

Postat av: hahaha!

Okej?

2008-04-15 @ 17:27:15
Postat av: Madde

spelar ni i damserie i stigtomta? för då möts vi höhö!

2008-04-18 @ 09:32:05
URL: http://manillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback