stroa förväntningar.

idag gäller det johanna, idag gäller det.
kommer inte mitt gymnasiebrev idag så skjuter jag någon.
JAG VILL HA DET NU. jag vill veta om jag kommer in eller inte.
att vänta gör mig alldeles gaaalen.

jag gick till skolan igår. och idag. och troligtvis i morgon och på fredag också.
helt otroligt att jag orkar, jag vet. men, jag kan helt enkelt inte med att vara hemma.
jag känner mig alldeles för dålig. haha! det är så mycket man missar om man inte är där.
jag har helt enkelt inte tid att missa något..
även om jag verkligen skulle behöva vara hemma och plugga.
vi får se hur jag gör i morgon. historiaprov och en spanska lektion eller ligga hemma? hm.

idag har vi haft nationellt prov. uppsatsdelen i engelskan.
jag hoppas hoppas hoppas att det gick bra! jag måste få MVG på den.
eftersom jag bara fick VG (dock "bara" nio poäng ifrån mvg) på hör- och läsförståelsen,
så måste jag få MVG på muntliga och skrivdelen antar jag,
eftersom monika har sagt att jag måste bevisa att jag är värd ett mvg.
känn ingen press, nejnej. ;P

jag skulle ha gått på sån här, körkurs idag med mamma och pappa.
eller, det fanns tid idag iaf, men ajsingbajsing på den jävla skolan som stökar till det!
jag kan inte gå förns nästa månad. men jag borde väl hur som helst hinna innan jag fyller. :)

nej, idag blir det plugga historia då. och spanska.
blä, vad sängen kommer locka i morgon bitti!
kan inte mamma sluta nu bara? jag vill heeeem.
mamma har gjort korvstroganoff åt mig idaaaaag! hihi.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Madeleine, det kom inte idag heller! Jag ska anmäla dom för försening. Men däremot fick jag brev från ICA Kvantum Flen och dom vill träffa mej på en intervju. :D IIIIIH! Har du fått någe?

2008-04-16 @ 15:07:47
Postat av: maddis.

jag vet johanna, det suuuger.
JAAAA, JAG FICK OCKSÅÅÅÅ! :)

2008-04-16 @ 17:25:27
Postat av: Wayra

Haha samma här angående engelskan... ;P

2008-05-14 @ 15:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback