saker har hänt.

ja, saker har faktiskt hänt de senaste dagarna.
om inte annat i skolan i alla fall.
jag har haft muntliga nationella i engelska, gick väl helt okej tror jag.
haft mattenationella b1 och b2-delen. 15 av 20, gick också helt okej för att vara jag.
skrivit och fått tillbaka provet om första världskriget. fick MVG-, vilket jag är sjukt nöjd med.

var även på min livs första jobbintevju idag.
det gick väl förhoppningsvis bra. gick väldigt fort bara!
in, tio minuter, ut. det var väldigt enkla frågor också tycker jag.
nu ska jag bara hoppas på det bästa. jag måste verkligen ha det här jobbet!

jag har nog ändrat mig angående skola igen, tror jag.
vafan, det är klart jag ska gå i eskilstuna!
övningsköra kan jag väl göra när jag kommer hem, hallå?
fotbollen känns tråkigt dock, men i värsta fall finns ju lag i flen ;)
det blir nog bra det här ska ni se. lägenhet lockar ju i alla fall. haha!

kollade på några scener när de repade rent idag.
fan va duktiga de är. jag rös hela tiden, då jag tittade faktiskt.
jag vill se hela nu, nu, nu! kan det inte bara bli premiär snart? :D

åååh, jag är så glad idag.
det var årets varmaste dag, vilket kändes. fan, det är nästan sommar nu!
det känns som att skolan faktiskt funkar just nu. arbetena betas av var för sig.
det är snart helg, och då ska jag på öppet hus på mikael elias. funny!
på söndag bär det av på klassresa. grrr! det kommer bli kul det med, är jag försäkrad om!
jag tycker om min klass mycket, även fast det ska bli rätt skönt att sluta nu fan. ;P
fick även en lått till avslutningskonserten med. "everybody needs somebody to love", YEAH!
lina har lovat att hon ska ta fram det där galna i mig så jag kan göra den grym :D puss!
jag har även "sex and the city"-boxen på lån av fröken stenberg här.
så trots det fina vädret så har jag legat vid tvn och glott på det. gråtit en skvätt till och med! ;)
det är så bra! gaaah. ska nog gå och lägga mig och kolla igen nu. :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

vad var det för jobb? :)

Postat av: maddis.

ica ;)

2008-04-26 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback