let's spend the night together, from now until forever.

If youre alone and you need a friend
Someone to make you forget your problems
Just come along baby take my hand
I need a lover tonight
- den funkar alltid. i alla lägen! hahaha.

jaha, jag skrev just ett väldigt långt blogginlägg. men den FÖRSVANN. jävla skitblogg.
jag ska försöka göra så gott jag kan igen då.

jag har fått order om att uppdatera iaf, så jag är väl så illa tvungen att skriva hur som helst. ;P

helgen har spenderats hos familjen lundh, i fleeen.
det har varit mycket mycket mysigt vill jag lova..
med mycket promenader, kortspelande och lite fotboll. tack!

jag börjar känna mig något stressad inför skolan.
ändå gör jag inte ett skit åt det. vad är det för fel på mig?
- NO, kemiprov på torsdag
- SO, redovisning om jordens befolkning.
- SO, historiaprov om 1:a världskriget nästa torsdag.
- SO, blindkartor i geografin.
- SO, uppsats om asien och thailand.
- SO, VG & MVG uppgifter i religionen.
- matte, nationella inom en snar framtid, alla tre delarna.
- engelska, nationellt skriftligt prov inom snar framtid + muntliga v. 18
- svenska, muntliga nationella på onsdag?
- svenska, skriftlig redovisning på ett filmanslag.
- bild, logga + fördjpuning i nån jävla bild på biblioteket?
- sång, rotary-konsert-låtar + solosångläxan.
tror inte det var något mer för tillfället. men jag har en del att göra!

nej, nu blir jag trött på det här. ska lägga mig i soffan och kolla på prison break.
förlåt för ett tråkigt blogginlägg, gott folk..
en ibland orkar man inte anstränga sig mer än såhär. haha!


Kommentarer
Postat av: Josefin

oj du, mycket att plugga ;)

Postat av: maddis.

skoja inte ;O

2008-04-08 @ 15:48:09
Postat av: e

maddis jag dör

2008-04-08 @ 17:14:55
URL: http://elssssa.blogg.se
Postat av: Josefin

svar: okej ;) men jag har inte provat de, bara sett :P

2008-04-08 @ 18:37:46
URL: http://josefajnlundin.blogg.se
Postat av: lina

åh herre gud. Jag kommer avlida.

2008-04-08 @ 19:06:11
Postat av: maddis.

ni är inte ensamma tjejer!

2008-04-08 @ 20:13:51
Postat av: Josefin

svar; haha, okej ;) var ju lite synd..

vad ska vi ha och träna i imorgon? :)

2008-04-08 @ 20:19:03
URL: http://josefajnlundin.blogg.se
Postat av: Josefin

svar; okeeej ;) aa det gör vi juu :)

2008-04-08 @ 22:37:19
URL: http://josefajnlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback