it have to change.

jag känner att det är dags att göra en förändring av något slag.
något måste bara ske, helt enkelt.
jag känner dock att hur mycket jag än vill, vågar jag inte öppna upp mig här.
jag har en alldeles för liten koll på vilka det är som läser denna blogg.
men jag känner att jag behöver verkligen filosofera fritt ett tag..
verkligen skriva ner något. eller, det kanske är det man faktiskt inte gör.
men jag menar, hur kul är det att läsa en blogg där man skriver
hej-idag-mår-jag-såhär-och-det-här-har-jag-gjort-idag-inlägg.
ruttet, är vad det är. eller det beror väl på. men vafan. jag vill ha förändring.
vad fasiken ska jag skriva om, om jag inte får segla iväg totalt i andra tankar?
jag ska ta mig en funderare. komma på ett bra sätt att få ner något.

jag pratar nu med malin. jag kanske ska med till boda borg ikväll.
det skulle fasiken inte sitta fel alltså! längesen jag var där nu.

jag, lina, ingrid och elisabet var på våran första s.k "presskonferans" idag.
jag vet inte om man kan kalla det så, dirkekt. men det var två journalister där iaf.
de intervjuade och fotade, så nu blir det reklam i tidningen om konserten på lördag. :)

malin sa just att jag kunde följa med. fan va najs! ska dra, plugga och byta om.

Kommentarer
Postat av: lina

ha det bra, kexchoklad!

2008-04-03 @ 16:34:36
Postat av: lovisa

vad är det för konsert? =D Lovisa kommer nämligen till flen och är konsertsugen ;)

Postat av: maddis.

JAAAA! kan vi inte va på lördagen då? :D ehm, orkesterkonsrt. men jag tror den kan vara kul att se. :) vi ska sjunga några låtar med. :)

2008-04-04 @ 15:38:45
Postat av: lovisa

i'll be there

2008-04-04 @ 23:17:45
URL: http://lovisalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback