glöm vad jag sa..

angående blogspot.
jag kom på att jag inte alls vill byta faktiskt.
visst, blogg är inte jättekul men vafan..
allt jag skrivit finns ju kvar här, vilket kan vara kul! haha.

mamma har fått mig att fundera och tveka.
vill jag verkligen gå skolan i eskilstuna?
det finns så många problem med det, känns det som.
hur blir det tex med övningskörningen? okej, det är ett litet problem kanske.
men ändå, jag kommer behöva leva så "begränsat" mot vad jag är van vid,
om jag ska flytta hemifrån nu. vill jag det? kommer jag klara det? haha.
buhu, jag som hade allt klart i mitt huvud. och allt kändes så bra!
nu ska jag ta mig en riktigt funderare. och träna fotboll med! mh, puss.

Kommentarer
Postat av: lovisa

madeleeeeine? vart ska du då gå?

2008-04-22 @ 16:56:57
Postat av: lina

fundera på du. Det låter bra!

2008-04-22 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback