fredagsbloggande (uppd..)

ja, nu ligger jag här i sängen med datorn i knät igen..
trots att jag bestämde mig för att jag skulle plugga historia.
men inte fan orkar jag göra det. nej nej. men, är det fredag så är det.
idag är jag så otroligt sugen på att faktiskt göra nånting!
men vad finns det att göra en dag som denna då?
man tänker ju att man bara ska kunna dra ut och grilla eller något,
men tyvärr är det inte sommar än. men fan i helsike vad jag längtar nu!

jag är trött. och glad, samtidigt som jag är.. ja, vad är jag?
jag tror jag behöver en stund med lundhaaaarn. kom hit ikväll?

UPPDATERAD                                                                      

en förändring har skett i mitt liv.
en liten i mängden, men ändå en som gör skillnad.
ja, jag har möblerat om i mitt rum. haha!
inte en jätteförändring, men ändå kommer det bli lite annorlunda om dagarna.
det känns skönt faktiskt! känns som om det var behövligt.
det kan inte vara nyttigt att leva i samma miljö en för lång tid.
jag bytte ut en hel del väldigt föråldrade kort också..
så en del nya, färscha och otroligt snygga(hrm?) bilder pryder nu mina väggar.
jag sa det till mamma, att när jag får min lägenhet, då ska jag köpa en jättestor ram,
sen ska jag proppa in en jävla massa kort i den. MASSA! så blir jag aldrig ensam! haha.

min kära syster och gustaf kommer hem och hälsar på idag, så vi ska mysa.
jag känner doften från grillen in genom det öppna fönstret. ååh, luktar sommar.
jessica kommer även hem senare. så ska hon vara fyllechaffis för första gången.
så inatt ska vi bränna runt i bilen. uuuh, så mysigt! höhö. :D

i morgon ska jag vara i skolan klockan 13.00 och sjunga.
jag har inte en blekaste om varför vi ska vara där så jävla tidigt,
för konserten börjar inte förns klockan 18.00...
men förhoppningsvis så har de en jävla bra anledning att släpa dit oss så tidigt ;)
på kvällen blir det att träffa lovisa lundh? det är iaf vad jag planerar.
sen får man ju hoppas på att hon kan planera in att träffa mig. hahahah! :D

och på söndagen har jag lovat att jag ska gå på 91ornas match.
så jag ska väl ragga med mig lite publik kanske.
har ju säkert redan lovisorna, men fler kanske vill med? louise? :)
nej, nu ska jag gå ner och umgås med mamma och pappa. det luktar gudomligt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

men du får ju höra av dig! här ligger jag hos emma när jag skulle kunna ligga hos dig liksom? haha skoja =P
men vi ses tomorrow? :D Blir det en natt hos mig då eller?=)

2008-04-04 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback