you don't know, but thats okey. you might find me anyway.

idag är en skön dag igen! trots att skoldagen aaaldrig tog slut så känns det som om allt skulle kunna gå lätt idag. jag har redan skrivit en engelskauppsats, och ska snart ta tag i geografin.
sen blir det spanska, och ännu mer engelska. inte speciellt kul, men det behövs. och gör man det fort så är det över sen, vilket är skönt!

jag har för övrigt bestämt mig för att geografiuppsatsen ska bli klar till slutet av veckan.
inte speciellt troligt att jag hinner, men jag ska bannemej försöka!
det skulle vara så otroligt skönt att få det avklarat! :)

fan, jag ska nog plugga nu alltså. jag känner mig taggad, haha jag är sjuk.

hörs ikväll, hejs!

uppdaterad.

nu är det skväll, och jag är trött. trots att klockan bara är tio! -det är alltid såhär på källarna.. hm, vad gör jag gför att det ska vara så?
iorförsig är det nog rätt bra, för annars kommer jag aldrig upp på mornarna!

idag har jag i vilket fall som helst pluggat, och även om jag inte kommit så långt så har jag gjort mycket faktiskt. känns bra, men jag kanske måste förlänga tiden tills nästa vecka åtminsone! haha. aja, bättre än aldrig iallafall.. så nästa vecka säger vi! ;)

fan, idag känner jag mig duktig. har nämligen sprungit skoljoggen idag juuu! 5 km, på en lite för lång tid ioförsig. men ändå, med tanke på omständigheterna och den urusla konditionen så var det väl helt okej ändå. så jag antar att jag får spela nöjd eller något. haha!

jag är så taggad för helg nu, aaah ge mig!

nej, snaart ska jag sova. det kommer bli skönt! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback