rubrik känns överflödigt.

och nu är det redan tisdag, och halva veckan har nästan gått.
veckorna går faktiskt underligt snabbt. jag menar, först är det måndag då längtar man tillbaka till helgen, sen är det tisdag så tänker man att 'snart är det onsdag', på onsdagen tänker man 'wey, halva veckan har gått, bara två dagar kvar sen helg', sen är det torsdag, då är det ju nästan fredag. och sen är det fredag, vilket innebär helg!
rätt skönt egentligen, att det är så korta veckor som det är. sååå, snart är det helg igen! yey.

jag är ännu mer stressad angående den där jävla uppsatsen idag.
kul att komma till skolan och höra alla säga,
-'aah, jag satt heeela dagen igår, men äntligen är den klar!'
varför har inte jag någon diciplin? -jag blir tokig på mig själv.
jag hade bestämt att den här helgen så skulle jag plugga, plugga, plugga.
men det gick ju åt helvete.
jag kanske har skrivit tre rader den här helgen. jävla helvete!
det blir till att plugga hela veckan känner jag rätt hårt. kommer bli en rätt deppig blogg de kommande dagarna, kan jag ju varna om på en gång då, eftersom jag kommer klaga över mitt pluggande varenda dag. haha!

nu sitter jag iallafall i skolan, och jag orkar inte ha slöjd idag.
haha, jag känner att skolarbetet är på topp. INTE!
idag ska vi i vilket fall träffa syon, vilket kan bli mycket intressant, för jag har inte en aning om vad jag vill göra med mitt liv. jag hoppas bara att hon inte är så dålig som alla säger att hon är. för då blir jag skapligt besviken. jag behöver lite rådgivning och vägledning av en så kallad 'expert'. för jag vill gå ett bra gymnasiuuuum!

nej, vara duktig att plugga nu kanske? tack och hej.

uppdaterad.

äntligen hemma! sitter och dunkar musik, och ska alldeles strax faktiskt ta tag i mitt liv.
haha, åtminstånde pluggandet. det ger lite energi att lyssna på bra musik, medans man laddar.
jag bara väntar på att kicken ska komma. sen ska jag skriva som en galning. hela jävla veckan ska jag skriva. tills jag inte längre vet vad jag håller på med. haha, så mycket ska jag skriva. sen ska den bli klar, och jag ska få slappna av och känna mig duktig. den känslan är underbar. när man känner att man förtjänar att faktiskt göra något annat än att plugga, när man känner att man äntligen är.. klar! :) jag längtar till den känslan. nu ska jag fanimej skriva.

jag känner i fingrarna att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst idag. jag skulle kunna skriva en oändligt lång blogg, för jag känner hur fingrarna uppriktigt glöder. det liksom draaar i fingrarna. det är skönt, när man känner så. den där skriv-lusten. synd bara att den lusten inte kan sätta sig på uppsatsskrivandet istället. men nej, det ska vara jobbigt att skriva uppsatser, helt enkelt! men det känns som sagt att bloggen skulle kunna bli meterlång idag, för jag känner mig liksom inte tom på något att skriva om. jag skulle kunna skriva om det mesta idag, tror jag faktiskt. men det finns en sak jag speciellt skulle vilja skriva det innersta om, men den saken får jag inte skriva om. det är ioförsig mitt val, men aldrig tänker jag blotta mig så mycket..
då kommer allt bli så oerhört fel, och det vill jag absolut inte riskera!

jag längtar till helgen!
NU; plugga, HELGEN; festa! skönt att känna att jag förtjänar det sen! :)
ho-ho-ja-ja, vad jag ska ha kul i helgen!

men, nu ska jag som sagt ta tag i mitt liv. hejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad du har skrivit /han som kan ha dina brallor.

2007-09-26 @ 13:33:52
Postat av: maddis.

HAHA, jakob du är fanimej störd :)

2007-10-18 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback