lalalaa.

ablin mår bra! :) -iallafall så bra som han kan må efter alla omständigheter.
han kanske får komma hem i helgen och sen blir det skola om ca. 2 veckor.
vilket är helt okej ju, för då har han bara missat en månad i skolan.
han får inte gå om! det skulle vara så tråkigt.

i vilket fall som helst så har vi kemi-prov idag. åt helvete med det, säger jag bara.
det kommer gå sääämst.
haha, men men jag får skylla mig själv att jag inte lagt ner mer tid att plugga på't.
- det löser sig väl. JAG FÅR IALLAFALL G! :) måste få. haha!
mässing - koppar + zink
nysilver - koppar + zink + nickel
brons - koppar + tenn
amalgam - kvicksilver + annan metall
lödtenn - bly + tenn
rostfritt stål - järn + nickel + krom.
- ja, DET kan jag iallafall! :)

jonna och jag ska till malta i sommar! visst ska vi det, jonna? :)
jag vill iallafall åka. jag menar, språkresa på malta! vem vill inte?
jag hoppas att jonna vill med bara, för annars får jag åka själv, vilket skulle bli väldigt läskigt. men, det får gå.

jaha, nästa lektion är det prov som sagt.
- önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: emma

jag vill också till malta, men när jag var i spanien såg mamma i tidningen att alla tonåringar som åker dit festar och super sig fulla, då ändra hon sig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback