de jävlarna ska skjutas,

nu är hösten här, på riktgit.
man känner det så väl när man är ute. det är så frisk luft, som man andas in.
det är nog det bästa med hösten. att det är så klar luft, och det är skönt att andas!
färgerna gör ju inte saken tråkigare. det blir liksom en glad känsla, speciellt om solen ligger på.
men snart kommer regnet, i massvis. innan snön kommer, och då är hösten bara ett helvete.
jag vill ha det så här nu, ända tills det är snö på riktigt. HÖST, sen VINTER.
inget jävla mellanting tack!



det är så mycket att skriva om i den här jävla uppsatsen jag håller på med.
jag kan meddela att det är inte kul att höra det stefan sa till mig i förra veckan.
när man har setat, ungefär varenda dag, sedan skolan började,
och skrivt på en och samma uppsats.
när man ska skriva om thailand, och asien. och har skrivt nästan helt klart om asien, och ska äntligen börja på thailand. så säger han såhär, uppsatsen ska vara inne på tisdag! jag kommer aldrig hinna bli klar stefan, säger jag då. eftersom det inte finns en chans i världen att jag kommer hinna. då säger han såhär, lägg in ner så mycket tid på världsdelen, den ska bara vara ungefär 25% av uppsatsen. koncentrera er mer på landet.
MEN TACK FÖR DEN, IDIOT.
kul att han säger det tre dagar innan uppsatsen ska vara inne. men, sen sa han att jag fick lämna in senare, för att; 'han kan ju lita på mig' -som han uttröck sig! :) höhö ;D


helgen har varit skön! :) tack louise, som förgyller mina dagar! ;)
det har i vilket fall som helst varit skönt med 'långhelg' nu, måste jag säga.
men, skola i morgon igen, tyvärr. aja, världen går ju inte under av det, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback