ny vecka,

och måndag. suger kuk att det är långt till helg igen, men det får väl funka.

nu har vi nyss haft gymnastik, och jag hatar lektionerna efteråt. man eftersvettas typ alltid efteråt, och det är jobbigt ;P i vilket fall som helst så är det rätt mycket som ska göras den här veckan känns det som.
- fysikprov på torsdag
- uppsats klar innan veckan är slut
- spanska- och engelskagglosor + text osv.
- sen spanskaprov inom snar framtid.
inget att se fram emot, men äsch. det där går fort.
- juste, matte måste pluggas med. bara för göran inte är här och hjälper mig när jag inte förstår det nya :'/ haha. emelie kom hem och hjääälp mig? :)

jahapp, ska nog gå ner och dricka vatten nu, är törstig som ett svin. sen kanske man kan jobba in svenskan så man får sluta lite tidigare. det spelar ioförsig ingen roll om jag gör det, för jag kan ju inte komma hem. men hör av er om ni vill ha sällskap efter skolan. speciellt på torsdgseftermiddagar? :) ciao.

uppdaterad.

jag är glad idag!
det har vart en skön dag, idag. åtminstone här hemma, för i skolan var det lika tråkigt som vanligt.
jag har pluggat både so och engelska, utan att trötta sådär sjukt mycket faktiskt. vilket är rätt ovanligt!

jag är otroligt promenadsugen, men ingen vill gå promenad med mig :'/ hmpf, det är en dålig sak med att bo här. ingen att gå långa promenader med, om inte elin eller jessica är sugna. men idag verkar ingen av dem vara på humör. vilket suger rätt hårt. aja, jag har ändå så ont i tårna sen gymnastiken idag, så jag kan typ inte gå. bläää.

jag måste säga grattis till sofia med, som fyller år i morgon. fast, jag kan ju ioförsig säga grattis till henne i morgon. så blir det helt rätt liksom. men ändå, grattis i förskott sötnos! :)

vi håller på att göra om här hemma, så idag har vi burit som fan.
vi har inte längre någon soffa ens, men snart så ska vi köpa nytt. aah, det ska bli så skönt!
vi ska faktiskt göra om rätt mycket, men eftersom vi inte åker till thailand i vinter så kan vi fan slösa pengar på det här istället. haha! :)

nej, nu orkar jag inte skriva mer. men ni kan ju höra av er om ni vill promenera någon dag i veckan! :) ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback