me gustas tu,

måndag.. igen. :/ helgerna går så sjukt fort! jag förstår inte vart tiden tar vägen.
-men, hur som helst, tack för helgen. ;)

äsch, veckorna går fort ändå. i morgon är det ju ändå tisdag igen, sen är det snart helg!

UPPSATSEN GÅR FRAMÅT! :) -så snaaaart är jag klar. äntligen! haha.

tänk vad mycket minnen som får plats i ens huvud egentligen. HELT STÖRT!
vi satt och snackade på matten och svenskan idag om massa gamla minnen från hela grundskolan.
-haha, jag säger då det. FAN, vad vi har minnen tillsammans. både roliga och tråkiga, ioförsig. men ändå!
jag kommer nog aldrig få skratta så mycket som jag har gjort med den här klassen, tror jag.
för vi har skrattat sjukt mycket! :) kommer nog gråta rätt rejält på skolavslutningen iår skulle jag tro.

idag hände det även en riktgit läskig sak, ;O
det var såhär att jag stod i mitt rum och plattade håret och lyssnade på musik på datorn.
jag hade en jättelång spelningslista som vanligt, och så tänkte typ mitt i en låt att "ååh, hoppas inte den låten kommer sen, jag orkar verkligen inte gå och byta." och när låten är slut, vad händer? -JO, DEN låten som jag inte ville skulle komma kommer. FY FAN, säger jag bara. då vart jag fan lite rädd alltså. haha!

jag tror jag tänker för mycket. på fel saker, så att säga.
för usch, vad ont jag får i magen när jag tänker på just det. jag måste sluta tänka på det nu.
-men, samtidigt blir jag ju glad? hur gör man då.

nej, vi hörs! ciao.

Kommentarer
Postat av: louise

ni har väl ändå skolavslutningen nästa år? ;p

2007-10-15 @ 21:46:55
Postat av: maddis.

haha, ja. men det var så jag menade ;) jag menade liksom skolavslutningen det är skolåret, du fattar? ;D hahaha.

2007-10-17 @ 09:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback