Its like I don't know how to speak.

everytime I see your face baby, i get so weak in my knees. '

jag blev klar med uppsatsen igår! JAG ÄR GLAAAD.
jag har hållt på med den där nästan varenda jävla dag, ända sen skolstarten i augusti liksom.
-och äntligen! äntligen, är den klaaaar! iih.
ska bara läsa igenom den igen idag, och sen skriva ut den. fan vad skönt! lättnad som fan.

snart är det helg, svälj.
-bara idag, och sen i morgon är det ju liksom fredag. FAN så skönt.
det blir en bra helg i helgen va? :)

ska jobba in matten nu. men vi hööööörs! ciao.

uppdaterad.

sitter i skolan, och ska snart åka hem. slutade för ungefär en timme sen, och såhär är det varje torsdag.
vänta vänta väääänta på bussjäveln.
ingen höjdare precis, men det är ju skönare än att plugga :)

aaaaaah, idag är det dans och i morgon är det fredag :)
-jag längtar! :) heeeelg.

nej, men nu ska jag hem. skönt som fan!

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback