im not leaving now,

jag var possitiv till allt. ja, iprincip allt fan.
för bara några dagar sen så var allt perfekt, men nu är det inte alls så längre.
och jag orkar verkligen inte vara deppig just nu.
det är alldeles för mycket som händer för det. speciellt i skolan. GAH!
jag förstår inte alls. vi som var så, lugna? nu är det helt upproriskt, eller något.
jag behöver träffa jessica! eller någon annan som inte överhuvudtaget känner någon av alla dem.
och ikväll är det PB-kväll. äntligeeen! prison break -jag har längtat! :) jag kommer sen, älskling.

jag känner att egentligen finns det så mycket jag vill fråga, som jag liksom inte kan fråga.
för jag vet hur du fungerar, och det bli komplicerat om jag börjar. men, tyst vare!

engelskaprov i morgon, spanskaprov på onsdag. -åt helvete med det!

nej, nu blir det sådär deprimerande. jag vill inte! bättre tankar nu!

idag har jag träffat både cornelia och sarah. och louise, får jag inte glömma.
nog för att det bara vart en kortis med louise så var det ändå en liten stund. och bästa, jag har saknat dig.
hur som helst så har jag fikat hela eftermiddagen med sarah. eller, hela eftermiddagen var det väl kanske inte.
eftersom de stände fem, så blev vi utslängda då. alltså, det är ju för hemskt. ETT CAFÉ, och det stänger FEM! hoho-jaja, flen alltså. jag säger då det! hursomhelst, efter vi blev utslängda så gick vi en sväng till jonte och sen vart det tandläkaren. stolen för sarahs del, och jag vara bara moraliskt stöd, eller något i den stilen.
gick skiljda vägar runt halv sju sådär. det var hursomhelst en trevlig eftermiddag. tack sarah! :)

nej, engelska nu. och sen prison break. :)

bättre tankar. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback