helgeeen.

jag känner att jag bara vill skrika.. allt vad jag har, rätt ut.
det rä någonting som jag väntar på, och jag vet vad. men jag väntar förgäves. det är så fel, så varför?
antingen som jag vill, eller inget. så blir det ju. och jag tror på inget, tyvärr.

i vilket fall som helst så kom min mobil hem idaaag! den är fin :)
äntligen är jag inte totalt isolerad från omvärlden, haha!
nu när jag har varit utan mobil i några veckor känns det som värsta befrielsen att äntligen ha en igen! stört.

mamma och pappa åker bort i helgen, och jag är själv ända tills på tisdag!
kommer bli otroligt skönt, måste jag säga.
hoppas på att amanda kommer ner i helgen, men hon kåer ju hem på söndag. och då, då?
ska jag sitta själv här i två hela dagar. omg, jag kommer dö om jag ska sova själv här.
mitt ute i skogen liksom, ALLT kan hända :O
- så om det finns någon som vill spendera söndagen och måndagen med mig så är det bara att säga till.
jag är öppen för förslag, helt klart. föreslå gärna vad som helst, haha! desperat eller vad.
jag tror iallafall på att helgen bli mysig och rätt lugn!

planerna på att uppsatsen skulle bli klar i veckan går ju åt helvete det med, haha.
faaan i helvete, säger jag bara. men nästa vecka SKA den in. det finns inga andra alternativ ;O

nej, men som sagt, hör av er! :) nu har jag äntligen mobil igen. bara ringa eller sms:a. :) ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback