fullt upp.

åtminstone i huvudet.
seriöst vet jag inte hur jag ska sortera upp allt längre, och det är jobbigt när bara flyter ihop till någon stor kletig röra av något slag. jag får liksom inte någon klarhet i någonting. det känns inte jätte populärt, för tillfället.

det känns som om jag skulle behöva låsa in mig i ett rum alldeles ensam och bara.. tänka.
fast samtidigt skulle det nog nästa bli ännu värre.
vad jag behöver är någon att prata ordentligt med. hälst någon som inte känner någon.
egentligen hälst inte ens mig, men det blir nog rätt hopplöst att lösa det isåfall.
amanda är nog den bästa jag kan få tag på i det här fallet, och henne har jag redan pratat med i någon timme idag. tack och lov så ska vi ses i helgen och på lovet, så då hinner vi prata om allt på riktgit. jag saknar dig!

nej, jag orkar inte sitta här.
ska plugga lite till spanskaprovet tills i morgon, sen sova tidigt ikväll. ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback