ensam hemma,

länge sen jag skrev nu, men jag har inte riktgit haft tid.

mamma och pappa kom hem från italien idag.. skönt, men samtigt sjukt trist.
jag vill vara själv hemma mer, för det har vart stört skönt. förutom att det har blivit lite småfel osv här och där. haha! bl.a. när vi försvo oss i måndags. FYFAN säger jag bara. men, det var en rätt soft dag, så det gjorde inte så mycket.

hur som helst är de hemma nu, och även våran kära kamera. den har vart saknad. haha, nörden har talat ut. :)

helgen har varit riktgit trevligt, med karaoke och trevligt sällskap!
tack elin, som har stått ut med mig heeela helgen lång + måndag ;) 
och tack även till de andra som har förgyllt den. ni förstår nog vilka ni är? :)

nej, uppsatsen skulle in den här veckan, vare. bäst att plugga på nu då. om jag ska hinna får jag fan ligga i!

dagen i skolan idag har varit mestadels väldigt dyster. att se alla gå omkring och gråta är inte kul.
jag uttalar mig som jonna; tänk att aldrig mer få se sin pappa.
det är hemskt! och jag tycker synd om dig. väldigt mycket. finns inga ord till det.

men, plugga nu. sen då? jessica? ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback