åh, jonna!

så många gånger vi lyssnade på den här låten.
sa det att 'tänk om en kille skrev en sån här låt till en, man skulle ju bli kär på stört.'
åh, så mycket minnen vi har till den.
so:n, i volvosalen. vi skrev på varandras armar. alla tyckte nog vi var skitlarviga, men det var speciellt.
ååh, jag kommer alltid minnas jonna.
vad är det vi har sagt? 12 års vänskap. vägen har inte alltid vart plan, utan det har gått både upp och ner..
men, någonting speciellt har vi allt jonna. vi har alltid haft något som håller oss ihop och tillsammans.

i min säng tänker jag på dig,
till jag somnar in
hela natten ser jag dig framför mig,
tills jag vaknar till
du får mina drömmar om dig att verka sanna
när jag känner dina läppar mot mina får du min tid att stanna
jag blundar, fokuserar på att du närmar dig
svårt att förklara, hur mycket jag älskar dig
du får mitt liv att se lyckligt ut,
om du nån gång lämnar mig hoppas jag på ett lyckligt slut

jag vet hur det ligger till och jag klagar aldrig
jag gör exakt vad du vill, ye jag talar sanning
min själ är din och mitt hjärta är i dina händer
jag svär jag vill att vi blir en, men förstår hur du känner
vet dessutom att du inte vill utveckla,
så jag försöker verkligen att få stopp på detta
men det är svårt att släppa taget när man är kär,
du är mitt allt, mitt liv, du är min själ yeah.

i can live my life without water and food,
but i can't live without the one i love, baby it's you and i

middle of night i watch the stars
and i hope that we two would be one,
that's all i want you to know
det sägs att tiden går snabbt när man har kul tillsammans
du är den jag älskar, luften som jag andas
aldrig går det fem minuter utan att jag tänker på dig,
lotta jag skriver till dig, det här är vad jag känner för dig

inte var det meningen att hela staden skulle fatta
följa mitt privatliv men låtarna de uppskattas
de börjar spridas och alla börjar förstå
att jag var kär i dig, men ändå blev det aldrig vi två
för många frågor jag fick, och allt jag svara på
så många vägar jag gick för målet som jag ville nå
men inget jag nådde, så jag lutar mig tillbaka
tänker på alla stunder med dig som jag saknar

tack jonna. tack för allt vi har tillsammans! :) jag kommer alltid älska dig, det vet du.


-----------

hur som helst. dagen idag har vart soft!
sov hos emelie och gustaf i el estocolmo inatt, så idag vart det av att shoppa en del!
det var skönt som fan, att få lite nya saker inköpta faktiskt. känns som det var länge sen sist! haha.
ikväll har jag bara tagit det lugnt. setat hemma med mamma och pappa, kolat tv och bara softat.
rätt skönt ändå, och jag menar.. nu har jag ju ett helt lov framför mig som väntar.
amanda kommer på måndag, så det blir att umgås med henne en del.
jessicas lägenhet ska även besökas, ett PAR gånger, vill jag lova.
även louise, ska jag träffa. hur länge sen som helst nu, och  jag börjar fan få abstinens. ;/

vad gör man när man är så trött att man inte orkar göra något, men ändå inte orkar eller vill sova?
nej, ska nog tvätta bort sminket nu, sen får vi se vad som händer.

godnatt, eller något!

Kommentarer
Postat av: louise

UPPDATERA!

2007-11-05 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback