mellandagarna.

självklart har jag vart på mellandagsrean och shoppat upp en hel förmögenhet sen i tisdags.
så jag har faktiskt inte haft tid att skriva riktigt, trots att jag kommit igång med det här nu ;)
hursomhelst så förstår inte vad jag fått alla pengar ifrån egentligen,
för jag har köpt ganska mycket med ganska lite pengar. men det är härligt!
orkar inte ens skriva vad, för jag minns inte riktigt vad det var just nu, men aja. haha!

just nu sitter jag i stockholm iaf. är hos min käre vän amanda, som precis kom ut ur duschen och som snart ska iväg på tjejkväll hos någon av henne kompisar.
jag ska nämligen hem idag. tråkigt värre, men sant.
har sovit här två nätter nu och jag måste hem och förbäreda lite inför nyår tror jag allt.
jävlar vad taggad jag börjar bli nu alltså! fyfan.
det kan inte INTE bli bra nu. jag är taggad till tusen!

nehepp, nu måste jag kanske packa ihop mig lite.
jag tror hon tycker att jag har spritt ut mig lite för mycket. haha!

men, jag kommer hem ikväll då.
och vad händer mer än förbäredelser inför nyår i morgon? hör av er.

Kommentarer
Postat av: lina

ja du madeleine det är ju alltid roligt att vara i sverige! Jag kommer aldrig släppa det där :D

2007-12-29 @ 22:41:53
Postat av: Johannapanna

Tyvärr har min bror redan åkt hem. Sorry, HAHA! ;)

2007-12-30 @ 13:37:42
Postat av: Johannapanna

Tyvärr har min bror redan åkt hem. Sorry, HAHA! ;)

2007-12-30 @ 13:38:18
Postat av: Johannapanna

Tyvärr har min bror redan åkt hem. Sorry, HAHA! ;)

2007-12-30 @ 13:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback