ledighet.

jag längtar till lång ledighet. jag är så trött på att ständigt behöva gå upp tidigt på morgonen.
alla dagar ser ju exakt likadana ut också? vafan. kan det inte bara hända något roligt?

på onsdag ska jag iaf börja med fotbollen igen. glenn, tränarn, rigde igår och frågade om jag ville med till stigtomta och prova på. och, varför inte? iof så sög de sist vi mötte dem, men det kanske har blivit ändring. dessutom så är det iaf motion. så jag inte sitter här hemma och blir fet osv. haha! jag är patetisk.

JAG FÅR KRUPP. läser sebbes resedagbok från thailand. jävla svin de är.
kollar på deras bilder och känner igen mig. ååh! nu ligger de säkert på stranden och solar. ellr festar som galningar eller något liknande. FAN. jag längtar tillbaka så sjukt mycket. det gick ett plan den 11/12 för 4500. FATTAR NI? det är nästan gratis. buhuu! men nästa vinter åker jag tillbaka. det finns inga andra alternativ helt enkelt.

hursomhelst, strax ska jag gå över till jossan och mysa. eftersom jessica aldrig har tid att komma hem så fungerar bosse utmärkt!
vi ska äta lussebullar, köttbullar och knäck. fråga mig inte varför hon fick den kombinationen i huvet, men det var så hon sa iaf. jag får väl skippa köttbullarna eller något, så blir det säkert prima!
diskutera nyår väl? :) vad händeeeer?

jahaja, helgen som varit då. mycket mysigt att fira louise och lovisas födelsedag i fredags. :) härliga brudar.
även resten av helgen var mysig. väligt slapp osådär. kan behövas det med. specillt efter massa lucia! lita på mig.

nehepp, men bosse väntar nu. ska kila.
men säg gärna till om ni har ett bra låttips. jag är på jakt efter bra musik!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag önskar att jag slapp vara "ledig" hela tiden. Är så rastlös. I need a job.

Postat av: madeleine.

uuh, vore skönt att ha det så ändå. men jag antar att man ska ha lite av varje. jag behöver långledighet just nu. mitt i allt skolskit iaf ;P

2007-12-18 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback