julstämning?

förra året vid den här tiden var jag skitdeprimerad,
och jag känner det att det här året kommer bli så mycket bättre!
just nu sitter jag och spelar julmusik på hög volym och bara längtar!
jag menar, kommer inte julstämningen atomatiskt genom snö osv,
så får man väl fixa den själv.
och den börjar komma lite mer nu faktiskt. det ska bli riktigt mysigt i morgon!

sen är det snart nyår! och det ska verkligen bli grymt jävla roligt.
jag är mer taggad iår än jag varit nåt annat år.
tror på det här fullt ut nu fan! hoppas verkligen på det bästa. haha!

idag har vi bakat massa julgodis, och jag tror att min magsäck är uttöjd så jag skulle kunna äta en hel häst. jag är dock otroligt mätt för tillfället. men jag ska nog ändå gå ner och ta lite mer negerbolssmet, bara för att liksom! ;)

om det är någon som har ett jättebra jullåttips så är det bara att höra av sig.
jag vill ha riktigt mycket stämning!

nehepp, ska gå och kolla om det kanske går någon mer klassisk julfilm på tv nu!

GOD JUL, på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback