GOD JUL,

nu  är dagen här. dagen med stord D, som alla så snällt väntar på. JULAFTON, för fan.
tomten har redan vart här och hälsat på mig två gånger idag. så lite paket har jag allt fått.
lite smink, ett par fårskinnstofflor, pengar och rakblad osv.
får vi se vad han vill ge mig ikväll med. hihi!

jag sitter här och pumpar julmusik, och sjunger som en galning! :)
ååh, det är så mysigt med jul! julgröt, skinka, massa onyttigt godis och hela familjen samlas.
myyys! men resten av familjen kommer hem sen runt kalle. och sen blri det party hela kvällen!
mamma och pappa har sagt åt mig att säga till jessica att de vill låna henne en stund ikväll.
jag tror de har gjort någon lek eller tävling eller så, för de sa att de behövde en till lagmedlem. 
kan nog bli riktigt kul iaf. 
det ligger en jävla massa julklappar under granen nu, och fler ska det bli. ;D

jahapp, nu ska jag gå och duscha och göra mig i ordning.
skriver säkert mer ikväll! men god jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback