dagen före.

yes, idag är det dagen före årets sista dag.
och jag måste medge att det känns rätt skönt faktiskt.
jag är i stort sätt helt nöjd med året som gått.
sommarn hade väl kunnat vara lite bättre iof, med tanke på louise brytna rygg och det.
men det blir vad man gör det till och så länge man är med sin bästa vän, så spelar det ingen roll om man måste vara personlig assistent hela sommaren och ligga inne och kolla på film när det är fint väder ute. det funkade ändå.
och florida resan gjorde ju inte sommarens betyg sämre precis.
jag vill bara säga tack för det här året, överhuvudtaget. det har varit super!
tack alla nya människor, och gamla människor jag har umgåts med. tack för alla nya minnen!

i morse blev jag väckt tidigt, igeeen.
känns som om jag inte har sovit ut något alls det är lovet knappt.
halv elva kom pappa in och väckte mig för att vi skulle börja med allt som ska göras idag.
jag var så sjukt trött när han kom att jag somnade om. så pappa var tvungen att komma upp två gånger och väcka mig. och det kan jag meddela att det händer aldrig annars.
jag är duktig på att vakna trots att jag är trött. men idag var det riktigt skönt att få göra det!
men jag hade svårt att slita mig från harry potter boken inatt.
så jag låg och läste till ca. 4 tror jag.
den är mycket bra, kan jag meddela..
och ni som säger, "varför inte bara se filmera?" skit på er.
har ni nånsin läst en av de böckerna så är ni fast.
lita på mig. de är så mycket bättre än filmerna. haha! jag är nörd, jag vet.
men jag är inte värre än min kära syster iaf. och det är jag glad över! :)

just nu sitter jag hos elin och det ända vi gör är.. taggar. ärligt talat. haha.
aah, jag är så oerhört förväntansfull inför i morgon faktiskt!

kan tänka mig att det här blir årets sista blogg, så GOTT NYTT ÅR. vi hörs i januari 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback