dagen efter,

jaha, nu är det över igen. det är helt sjukt vad fort det gick!
nu är det bara att blicka frammåt iaf. NYÅR! :D fyfan. det ska bli så jävla roligt!



hursomhelst, dagen igår var mycket mysig.
vaknade ganska tidigt faktiskt. runt halv elva kanske. och då hade jag inga morgonpresenter att öppna, eftersom jag var vaken när tomten kom och lämnade dom på natten.
hahah! jag kunde inte hålla mig då, så jag öppnade dem redan då. hihi, jag är så busig!
när jag vaknade gick jag dirket ut och mötte jessica, josefin, lydia och gabriel.
så gick  vi och lämnade gröt till tomten där vi lämnar gröta varje år.
en väldigt fin tradition vi har ;)
sen vart det iaf frukost, väldigt gott med gröt och skinka osv.
och sen var gröten ute uppäten och där låg två paket till mig. :) woho!
vid tre vart det självklart kalle och sen kom resten av familjen också,
förutom sofie och fredrik då, som firade julen i fjällen.
efter kalle vart det paketöppning och sen julbord.
kvällen spenderades först hemma, där mamma och pappa hade kommit på tävlingar. sing along vart det, och mitt lag vann ;) vi är bäst! när vi var klara med det gick jag och jessica över till jessica. där vart det cluedo, med vinst även där, och sen var vi även tvugna att spela aladinn med gabriel ;) haha. vi orkade inte ens spela klart! så vi bestämde att jag vann ;) HA!
efter vi spelat och myst lite med hennes familj och släkt gick vi tillbaka hem till mig. där vart det craniumspel. mitt lag vann även den här gången! vid 1 halv 2 gick jag och jessica hem till henne igen. när vi kom dit var fredrik, jessicas morbror, vaken och redo att få spö i cluedo en gång till. och, det fick han väl självklart. vid 4 tyckte vi att det var dags att sova och vid 10 kom gabriel in och väckte oss i morse. ÅH, jag älskar småbarn. HA!

jag fick ju lite saker i julklapp igår iaf då. bla annat så fick jag smycken, parfym, en locktång, fårskinnstofflor, hår- och hudprodukter, smink, rakblad, underkläder, tugummi, strumpbyxor & leggings, sista harry potter boken, pengar osv. jag blev nöjd. tack så jätte mycket. :)

ikväll ska jag bara vara hemma och mysa och ta det lugnt.
eftersom ingen annan hade tid för mig tydligen ;P

hoppas alla har haft en bra jul!
nu är det bara att säga GOTT NYTT! då kör vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

maddis! halv elva? det är ju inte tidigt. Du skulle dö om jag berättade när jag gick upp! HA!

2007-12-25 @ 20:43:21
Postat av: maddis.

halv elva ÄR tidigt, lina!
jag vet när du gick upp. klockan fem va? IDIOT!

2007-12-25 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback