julafton

god jul allesammans. ännu ett år har snart gått, och det har varit allmänt bra tror jag. vissa dystra stunder, men absolut många minnesvärda. jaha, kalle anka och hans vänner är också förbi, och jag hoppas på en härlig kväll och natt. jag ska träffa jessica lite senare, precis som vanligt och det ska ju bli mycket trevligt.

amanda är äntligen på rallersta igen! undra bara när jag ska få tid att träffa henne? jag menar, det är jul nu, och sen ska jag till stockholm och shoppa, till linus mamma i vagnhärad dr hon ska klippa mig bland annat,  och sen blir det thailand och en massa skit! :D yeey, säger jag bara.
men jag får försöka klämma in amanda på någon dag här i mellandagarna kanske. :)

en sak som är riktgit säker, för dom veckorna som kommer.. är ju iallafall att jag ska bli neger i thailand med elin. för ohyeah; the cousins on a fucking freaky holliday.'

uppdaterad.

vi har kollat på något skitsjukt program på tv, - det handlade om en ankfamilj. HAH, om jag ska vara ärlig så undrar jag ganska så rejält VARFÖR vi kollade på det. men det var ganska intressant, för dom var så söta. HAHA :) men nu ska vi gå över till jessica, bosse och cissi. vi ska mysa. :)

GOD JUL. :) - simma lungt.

uppdaterad.

- återigen!
nu har vi vart hos jessica en stund och glöggat och så där. :) sen har vi också ätit julmat ännu en gång. snart ska vi kolla på pirates of the carrabien 2, och troligtsvis äta ännu mer onyttigheter. fy fan vad jag kommer gå upp i vikt lagom till thailand. :o illa illa. men jag skiter i't. för nu är det inte långt kvar :) YEEEEY!

elin elin, tydligen en härlig pudding. och JOFAN, snart bäre av sötnos. <3

men trots allt; jessica är bäst, ingen protest.
trots att amanda är BRA JÄVLA NÄRA! <3

linus, saknar dig. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback