dagen efter. :)

tack för igår, till alla som jag lyckades umgås med. det var riktigt trevligt, förutom att jag lyckades vara på dåligt humör en stund igår med.. men det är sånt som händer antar jag. :/ aja, för övrigt så var det väldigt bra. :)  
idag, så händer det inget speciellt på ett tag nu. men sen ska mamma och pappa åka bort, til skebokvarn och partaja lite smått, och då ska amanda komma hit.. men jag har inte bestämt mig för om jag ska med mamma och pappa eller stanna här. klart jag egentligen lätt väljer att stanna här, jag menar, amanda väljer man inte bort bara hursomhelst sådär bara. men hon var tvungen att åka hem ganska snart, och hur kul är det att sitta här ensam i skogen hela natten liksom? :o. jaja, jag får se om sötnos-jessica är hemma. :)) man kan ju hoppas på det iallafall. -

i morgon ska jag till stockholm och shoppa på mellandagsrean,  det kommer bli riktigt najs. :)

OCH IDAG ÄR DET BARA 9 DAGAR KVAR TILL THAILAND ELIN. aaaaah. :)) <3

men aja, jag ska försöka runda av här. - såatt, hoppas alla har haft en bra jul osv. :)

ha det. - CHILLPILL.'

uppdaaterad.

amanda min älskling är här. :) vi river huset och så, men det är ingen fara,
- FÖR VI ÄR SJÄLVA HEMMA. :) - ska vi riva hela haket amanda ?

grattis linus 17 år idag. :)) saknar dig sötnos. <3
1 månad idag med, gud vad tiden går fort när man har roligt. :) åh, sötnos. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback